Kongsi resepi

Wednesday, December 29, 2010

Aktiviti hari ni..takder aper yg menarik sangat


Hari ni takder buat aper pun cumer hari ni masak ikan siakap masam manis dengan kacang buncis goreng dengan udang. Pegi bank..g pasar..hmm...dan cuba habiskan baca buku nih..actually buku nih dah lama saya beli tapi satu hari kengkadang baca beberapa muka surat jer..he..he..tapi okla la dari tak baca langsung. Buku ni menceritakan tentang bagaimana kita nak mencari kebahagiaan di dunia dan akhirat, byk tips2 menarik untuk meraih kebahagiaan antaranya usah mengeluh, senyum selalu, beri yang terbaik, bina persahabatan, maafkan kesalahan orang lain dan lakukan aktiviti yang bermanfaat dan ambil masa untuk relaks.Itu serba sedikit tentang buku yang saya baca..kenapa saya beli buku ni? sebab buku ni byk memberi motivasi kepada diri saya..lagipun bila kita membaca buku ni..minda pun terbuka sikit..rasa tak ler berkarat sgt otak ni..lain ler waktu study dulu..buku pelajaran mmg dikepit jer. Azam saya kalau dah habis buku nih..nak beli buku lain lagi..baca dan buat koleksi dan yang penting boleh tambah ilmu.

No comments:

Post a Comment