Kongsi resepi

Friday, December 24, 2010

Muffin coklat yang mama buat



Sebenarnya muffin ni dah lama saya buat tapi baru nak letak kat blog buat kenangan. Muffin pun nak buat kenangan..tak patut..tak patut tapi tak kira nak letak jugak.
Buat ni masa adik ipar nak kawin sajer ler nak bagi kira sodaqoh. Saya buat muffin and then bungkus dalam plastik bunga 2 tu dan satu lagi letak dalam kotak cupcake sebenarnya tapi sajer suka2 nak letak jugak dalam kotak cupcake padahal buat muffin. Kotak tu nampak cam kosong and then saya beli bunga cute tu then tampal kat depan kotak. Saya ni tak ler kreatif sangat, tapi sebab adik ipar punya saya try ler jugak buat tak tau ler dia suker ker tak. Yang penting saya ikhlas nak bagi , harap2 dier suker and tetamu2 pun suker. Nanti kalau ader aper2 majlis lagi saya akan try buat lagik.

No comments:

Post a Comment