Kongsi resepi

Thursday, December 30, 2010

Yaey esok cuti.. mesti korang sumer sukerkan

Piala AFF Suzuki: PM isytihar cuti umum Jumaat ini


2010/12/30
KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sebentar tadi mengumumkan Jumaat ini (31 Disember) sebagai cuti umum sempena kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan pada kejohanan Piala AFF Suzuki 2010. - BERNAMA

Yay yay esok cuti...aku rasa kalu aku kerjer mmg akulah org pertama yang melompat gembira dapat cuti...tapi mengenangkan sekarang aku dah tak keje..cuti bagi aku cam dah tak der makna sgt berbanding dulu..sebabnyer..tiap2 hari aku cuti...kik kih Mengimbas kembali waktu aku masih lagi seorang pekerja di sebuah syarikat swasta..aku pantang mendengar perkataan cuti..suker yang amat..siap amik EL lagik.Itu kisah dulu..sekarang tak lagi....Untuk korang2 yang kerjer ..selamat bercuti esok..apa agenda cuti korang?

No comments:

Post a Comment